sobota, 9 marca 2013

Lubię przemiany ...

Witajcie. Wczoraj było na smutno, ale dziś będzie na wesoło. Cieszę się bardzo, bo udało mi się doprowadzić do przemiany mojej kuchni, o czym Wam kiedyś wspominałam. Więc zamurowaliśmy wcześniejsze drzwi przez, które się wchodziło do mojego pokoju, wybiliśmy nowe. Przy czym powstała piękna ściana, wolna na dziesiątki zdjęć (wysokość 3,20 m ). Powstały murki z cegieł, na które wmontowaliśmy blat. I półki na moje szpargały, bo moja kuchnia to zbiór wszystkiego. Częściowo jeszcze nie które rzeczy leżą w kartonach czekając na nowe półki. Stare rzeczy zbieram od szkoły, około 20 lat, niektóre mam po babci. Kuchnia w miarę skończona, zostało jeszcze parę drobiazgów jak listwy czy poszyć zasłonki z lnu, na niektóre półki. Zobaczcie sami metamorfozę mojej kuchni... Tak to wygląda ... Przód ... Tutaj były drzwi, o których wspominałam. Powstała spiżarka, częściowo ją zakryję "szmatkami". Półki są zrobione ze starych desek... Podłoga i cegły ... W przybliżeniu drobiazgi ... Półka z talerzami i misami będzie zakryta, a tutaj moja ulubiona półka z przyprawami. Zwróćcie uwagę, leży tam stara wojenna chochla wojsk amerykańskich, którą kiedyś dostałam na 30 urodziny ... Parapet ... A tutaj na warsztacie moja firana do kuchni, jestem praktycznie na półmetku. Zostały mi jeszcze 2 taśmy i koronka, ale czym bardziej jestem ku końcowi to boję się, że coś zrobię nie tak i okaże się, że firana będzie nie równa. Ufff.... Jeszcze raz dziękuję, że mnie odwiedzacie, za dobre słowa w ostatnim poście. Dziękuję Kasi, Jo, Ani, Panu Krzysztofowi. Dziś jestem szczęśliwa, tamten etap mam za sobą, minęły lata, dzieci wyrosły, mam przy sobie dobrego przyjaciela. Jest dobrze :) Pozdrawiam ! Houk ! Aneta

18 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się to, co zamieszczasz na blogu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anetko twoja kuchnia jest super, taka w swojskim, wiejskim klimacie. Ciepło bije od niej na kilometr:)) Ja zawsze marzyłam o murowanej kuchni a miedzy murkami żeby były drzwi do szafek ale oczywiście takiej nie mam (szlak). W takim mieszkaniu potrzeba tylko kubka ciepłej i aromatycznej herbaty, wygodnego fotela i szydełka w ręku:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzisz spostrzegawcza jestem. Teraz widzę wyraźne zmiany. Zainspirowałaś mnie. Bardzo mi się podoba. Gratuluję Ci i cieszę się razem z Tobą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Podziwiam i zazdroszczę takim ludziom jak Ty, ludziom którzy są wstanie znaleźć godne miejsce dla każdego bibelotu, dla każdej zapomnianej rzeczy i uczynić z niej piękny i użyteczny przedmiot,który w tym a nie innym miejscu wygląda po prostu... po prostu potrzebnie. Gdybym ja poustawiał te wszystkie rzeczy pewnie wyglądało by to chaotycznie. U ciebie wygląda fenomenalnie , z charakterem. Zazdroszczę talentu urządzania wnętrz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabrykant dziękuję za odwiedziny :)) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Hi, I desire to subscribe for this webpage to obtain hottest updates, therefore where
    can i do it please help out.

    my weblog golf simulator for sale ontario

    OdpowiedzUsuń
  6. Every weekend i used to visit this web site,
    for the reason that i want enjoyment, since this this website conations actually good funny material too.


    Review my blog - 8 volt golf cart batteries reviews

    OdpowiedzUsuń
  7. No Kolezanko:-)) jestem pod wrazeniem! Twojej nowej kuchni!!! Jest cieplo, przytulnie, charakter taki wiejski minionych lat, udana matamorfoza :-) Mam nadzieje ze - gotowanie jest dla Ciebie teraz czysta przyjemnoscia;-)))
    Robi wrazenie -szczegolnie ta drewniana lyzka po amerykanach, ciekawe jak zupe mieszala??;-)Pozdrawiam i czekam na zakonczenie firany i calosciowy efekt twojej fajnej kuchni:-) pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanko ja czekam na Ciebie ! Wypijemy kawkę w mojej "nowej" kuchni :)))

      Usuń
  8. Hello, yeah this article is genuinely pleasant and I have
    learned lot of things from it on the topic of blogging.
    thanks.

    Feel free to surf to my page :: taragolf.com

    OdpowiedzUsuń
  9. It's the best time to make some plans for the future and it's time to be happy.
    I've read this post and if I could I want to suggest you few interesting things or advice. Maybe you can write next articles referring to this article. I want to read even more things about it!

    Here is my page ... http://kaospolospamulang.co.id/

    OdpowiedzUsuń
  10. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but definitely you're going to a famous
    blogger if you aren't already ;) Cheers!

    Also visit my blog post ... golf cart batteries melbourne fl

    OdpowiedzUsuń