niedziela, 23 czerwca 2013

Ostatnimi czasy...

Ostatnimi czasy brakuje mi chwili dla siebie, ostatnie tygodnie roku szkolnego dały mi mocno w kość. Trochę nerwowo i w szkole i w pracy, ale wakacje tuż, tuż ... Zdjęcia z córką z ostatniego spaceru, pogoda jest nieprzewidywalna i w drodze na cmentarz złapał nas deszcz. Odnośnie pogody, wybrałam się z soboty na niedziele z wielkim poświęceniem wstając o 3.00 w nocy na zdjęcia. Czerwcowe wschody słońca i wrześniowe tzw. długie są najładniejsze. I wyruszyłam za miasto z tą myślą, na próżno czekając w polu żywcem pożerana przez komary, słońce nie wstało. Po prostu nie przewidziałam takiego scenariusza, że niebo może być mocno zachmurzone. W jednym małym punkcie była tylko niewielka poświata i ciemność. Miało być tak, to wrześniowy wschód słońca...
A było tak ...
Dziękuję wszystkim za uwagę. Pozdrawiam i do usłyszenia. Houk! Ghia

12 komentarzy:

  1. Pokaz mody w połączeniu z krajobrazami to miła uczta dla oka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysztof dziekuję zawsze za trafne komentarze :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mimo wszystko zdjęcia wschodzącego słońca wyszły rewelacyjnie. Modelka pięknie pozuje. Bolerko jest nowe?
    U Was wczoraj padało, tu nie. Dzisiaj już jest lepiej.Mozna oddychać świeżym powietrzem. Tylko głowa mnire boli.
    Martyna tez dokazuje. Nie chce chodzić spać, a potem nie chce jej się wstać. Za tydzień będzie już na obozie. Troche odsapniemy od siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania ja też się cieszę, ze niebawem od siebie odpoczniemy wszyscy. Bolerko tak jest nowe, robiłam Julce na komunię:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. cudowny wschód słońca, nawet jeśli wrześniowy, a może dzięki temu ;) i córa pięknie oświetlona ;)
    więcej czasu i spokoju Wam życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Modelka bardzo zdyscyplinowana, widać obyta z pozowaniem.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz wspaniałą modelkę. Chusta,którą jest nakryta od razu przyciągnęła moją uwagę a zdjęcia wschodu słońca za chmurami też pieknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia :) Wiesz, dla mnie w fotografii ważne są przeżyte chwile, mile spędzony czas a czasem jak zdjęcia wyjdą to taki deser :) Wschód słońca - w takich trudnych warunkach to i tak sobie bardzo dobrze poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń