czwartek, 20 marca 2014

Pierwszy Dzień Wiosny Dniem Szczęścia ....

Cudownie się dziś złożyło. Mamy Pierwszy Dzień Wiosny i Dzień Szczęścia więc uczmy się cieszyć z rzeczy drobnych czekając na piątek, czekając na pierwszy majowy deszcz, pierwszy opadający liść, łagodny podmuch wiatru po upalnym dniu. Pierwszy płatek śniegu za oknem by czekać na lato po ostrej zimie. Wyjście do lasu kiedy w powietrzu unosi się zapach wiosny, puszczają pąki, pierwsze kwiaty i kiedy zaczyna soczysta trawa cieszyć nasze oczy. Biegajmy po rosie czekając na szczęście, czekając na piękne chwile, kolekcjonujmy je razem. Kto wybiera się w tą podróż w poszukiwaniu szczęścia i swojej drogi ?? A powyżej moje ostatnie prace z myślą o Świętach i kołnierzyk dla znajomej. Niedawno powstał drewniany kogut, którego czeka jeszcze malowanie, ale chciałam Wam go już pokazać. Pozdrawiam serdecznie w ten radosny dzień, dziękuję wszystkim za odwiedziny, życzę wszystkiego dobrego. Houk ! Aneta

2 komentarze:

  1. Po prostu śliczne! Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za szczęśliwe życzenia!
    Kołnierzyk uroczy - ten dodatek do stroju zawsze na czasie. Moja córcia także zażyczyła sobie kołnierzyk i choć rękę mam jeszcze obolałą, to jakoś dziergam, ale trochę nieudolnie mi wychodzi, poza tym wzór wybrała sobie taki, że nie ma podanych oczek początkowych i musiałam sama dochodzić jak go przerabiać. Pewnie w którymś z następnych postów pokaże ten mój nieudolny kołnierzyk.
    Kogucik cudny - nawet bez malowania!
    Serdecznie pozdrawiam - już teraz w Pierwszy Wieczór Wiosny:))

    OdpowiedzUsuń