piątek, 7 marca 2014

Kolejne "koronki"...

Witajcie. Dziś firaneczka półokrągła, którą zrobiłam tak na szybko dla mojej znajomej. "Szybko", bo w porównaniu do poprzedniej firany zajęło mi to niewiele czasu. Jak obiecałam zabrałam się też za szydełkowe pisanki przestrzenne. Gdyby ktoś był zainteresowany jeszcze drewnianymi gąskami lub jajkami proszę pisać na adres lea42@wp.pl. Tak sobie pomyślałam, że jest też możliwość zrobienia jeszcze innego zwierza, koguty, kurki itp. Gdyby ktoś miałby jakieś pomysły i propozycje można śmiało pisać. Pozdrawiam Was ciepło, u mnie na zachodzie cudowne słońce, jutro wiosenne mycie okien. Ściskam Was ciepło, dziękuję za miłe komentarze, za listy, ciepłe słowa. Inspirujcie mnie :) Pozdrawiam ! Houk !

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet :) Piękne i ciepłe rzeczy Cię otaczają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie myślałam o zrobieniu półokrągłej firanki ale teraz właśnie taka zaczęła mi sie podobać:)) Cudowny klimat panuje w twojej pracowni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cieplutko w ten mało ciepły czas...piękna firaneczka ta półokrągła zazdrostka - marzy mi się taka - czy mogę gorąco poprosić o schemat, wzór? Bardzo mi na tym zależy. Dziękuję pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! Chciałabym coś takiego na moim kuchennym okienku powiesić,ale niestety nie potrafię na szydełku:(Czy robi Pani takie cuda na zamówienie? Życzę wielu pięknych inspiracji. Pozdrawiam. piorzyca@wp.pl

    OdpowiedzUsuń