niedziela, 27 stycznia 2013

Niedziela ....

Kochani mróz trochę odpuścił. Dziś mam w planie połączyć kolejne kwadraty z pledem. Pięćdziesiąt kolejnych kwadracików na jeden rząd wokół. Zrobienie jednego zajmuje mi około 15 minut, ale Ci co robią pledy to wiedzą jak to wygląda. Troszkę to trwa i pewnie jeszcze potrwa zanim otulę się nim z dobrą książką, muzyką, kieliszkiem wina (...) Żałuję tylko, ze mam tak mało czasu.
Na razie ma 120 X 120
No i dziś myślę o lecie...wspominając łapanie motyli na łące, gorący lipiec ....
Łanami zbóż otulam Was, czujecie to ciepło ...??
Przy dźwiękach muzyki Karoliny, słucham jej od samego rana i tak mnie wzięła tęsknota za latem, za światem, za słońcem . https://www.youtube.com/watch?v=da4BIXbsVgU Udanej niedzieli Wszystkim życzę. Dziękuję, że mnie odwiedzacie. Houk !

10 komentarzy:

  1. Z takim pledem i wspomnieniem lata na zdjęciach od razu cieplej:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wychodzi ten pledzik. A jak łączysz? Nitką? Mnie też juz się marzy wiosna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pled - bajka, ubóstwiam takie pledy. Ja mam w planach ale coś do tych planów daleko. Jest piękny i faktycznie do książki , wina lub kawy pasuje jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
  4. To że łączysz nitką, to chyba jasne. Miałam sie zapytać czy zszywasz igłą, czy szydełkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym tygodniu mróz ma całkowicie odpuścić, co mnie bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pled przepiękny i zdjęcia niesamowite!
    Ja się jeszcze za narzutę nie zabrałam:-(, ale ciągle mam w zamiarze;-).
    Też mi za latem tęskno...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez tak mam (szydelkuje i robie zdjecia). I tez juz tesknie za cieplem i kolorami. Bardzo piekne zdjecia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. łany zbóż... to takie pierwotnie naturalne. Zawsze kojarzy mi się taki obraz z harmonią człowieka i przyrody,z siłami boskiej natury(scena z "Gladiatora") i tak jak Tobie ze słońcem i ciepłem.Uwielbiam mączysty smak mokrego ziarna żyta...tak mi się teraz przypomniał...mniam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń