środa, 25 stycznia 2012

Chusta







Witajcie. Nie mam dziś natchnienia do pisania, ale chciałam pokazać chustę, którą wcześniej zrobiłam. W sumie to dziś bunt na pokładzie nie gotuję żadnych obiadków sratków tylko zabrałam torbę, aparat i w plener nad rzekę. Mrozik cudny, drzewa pięknie wyglądają w tej szadzi. Jestem trochę przemarznięta i nic mi się nie chce, bo się nałaziłam, ale ja kocham las, przyrodę, wtedy czuję, że żyję. Jestem po prostu szczęśliwa, kiedy mogę robić zdjęcia. Kiedy czuję przestrzeń, a moje oczy i dusza utrwalają obrazy. Za chwilę do pracy, gorzej będzie z rodzinką jak odkryją, że na obiad makrela i kanapki i oni się zbuntują. Poza tym kostka mnie boli i jestem jakaś taka do niczego po tej tułaczce. Zdjęcia Julci jak szliśmy na bal. I chusty. Jeśli ktoś chciałby wzór można pisać śmiało. Chusta zrobiona z Angory Ram. Pozdrawiam ! Houk !

6 komentarzy:

  1. życzę dużo lepszego samopoczucia i żeby nic już nie bolało piękne zdjęcia i śliczna chustka

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusty szydełkowe są bardzo ciepłe. Otulam się teraz dziergając. Twoja jest piękna i jeśli jesteś takim zmarzluchem , jak ja na pewno będziesz zadowolona. Mała fajnie wygląda. Moja w tym roku była Lady Gagą, ale zdjęć nie pokazałam. No trochę makijaż wymagał inwencji twórczej ale udało się. Co z nogą, czyżbym nie doczytała. Życzę Tobie zdrówka i spokoju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że jestem w szoku! Piękna!!!!!!!
    Chusta Piękna!!!! Uwielbiam chusty:D
    I Twoja mała Pippi piękna:DDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatka dziękuję Ci serdecznie i życzę Wszystkiego Dobrego :) Pozdrawiam p.s Co u Ciebie ??

      Usuń
  4. ... i masz podobnie jak ja - lubisz "łazić", zmęczyć się, a potem, tak przyjemnie jest odpoczywać, nie mówiąc, już o tym, że samo zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy dziękuję Ci serdecznie za komentarze. Bardzo milo mi Ciebie gościć. Zapraszam częściej :) Wszystkiego dobrego

      Usuń