wtorek, 31 stycznia 2012

Zazdroska robiona na szydełku ...







Na początku chciałam podziękować wszystkim za podzielenie się ze mną swoimi przemyśleniami w poprzednim poście. Czasami dobrze jest spojrzeć na coś z innej strony, oczami innych ludzi bez owijania w bawełnę. Dziękuję też za to, że nikt tutaj
mnie nie oceniał, ani nie potępiał. Myślę, że każdy z nas ma swój krzyżyk, z którym musimy sobie poradzić. Ja teraz patrząc na to wszystko teraz cieszę się, że byłam przy babci, ponieważ to ona dała mi miłość i uczyła życia. Trudno mi myśleć jak mogłoby być inaczej. Jednak trzeba doceniać to co się ma, bo zawsze może być gorzej przecież. Jeszcze raz dziękuję za wsparcie, to dla mnie bardzo ważne.
Już trochę lepiej się czuję, opuchlizna z nogi zeszła, ach kolejny raz nabawiłam się zapalenia żył. Dodam, ze bardzo bolesne ...Co powstaje ...kolejna zazdrostka do kuchni, bo tamta mi się już znudziła, bo właściwie to od zazdrostki wszystko się zaczęło, ta moja miłość do szydełka. Zazdrostka będzie łączona z dwóch lub trzech takich taśm jak na zdjęciu, jeszcze zobaczę bo sama do końca nie wiem. I może przyjdzie mi coś innego do głowy. Zabrałam się też za swoją starą niciarkę, na razie jestem na etapie oczyszczania jej. Zastanawiam się jeszcze czy zrobić ją w schaby chic czy zostawić taką. Mnie się taka podoba brązowawa.
A jak znosicie mrozy ... Pozdrawiam odwiedzających i nowych gości. Cieszę się, ze ktoś to czyta. houk

2 komentarze:

  1. Mnie się podoba, taka jaka jest. Ale to Tobie ma się podobać. Śliczna będzie. Miłej roboty. Proszę nie myśl negatywnie, bo będą Ci się przytrafiać takie głupie, niepotrzebne dolegliwości zdrowotne. System immunologiczny jest ściśle powiązany z systemem nerwowym w człowieka. Kiedy coś mnie gryzie, to natychmiast mam katar albo jakieś bóle głowy. Wiem, że to trudne, bo jak w dzisiejszych czasach szerzyć ząbki, kiedy problemów co nie miara. Ale jakoś z nadzieję patrzę w przyszłość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się piękna zazdrostka.
    Dużo zdrowia życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń