czwartek, 21 lipca 2011

Sloncz































Że się lubię szwedac i podróżować z aparatem to już wiadomo. Niedawno byłam w Bydgoszczy i zwiedzałam okolice (kujawsko-pomorskie). Zauroczył mnie Słoncz, wieś położona w okolicy Bydgoszczy. Teren piękny krajobrazowo, idealny wprost pod budowę wymarzonego domu, ptactwo, sznury dziki gęsi i ich śpiew co na mnie działa jakoś tak, ze przysłowiowa gęsia skorka robi mi się na skórze, łabędzie, lasy, rzeka Wisła, no i właśnie tu pies pogrzebany, teren zalewowy i to cholernie. Przedstawiam zdjęcia robione o poranku i o zachodzie slońca...
Pogoda tragiczna, jak tak dalej będzie lalo też nie obejdzie się bez podtopień.
Na weekend planuję wyjazd w okolice w poszukiwaniu nowych plenerow niestety jeśli bedzie tak lać weekend spedze z ksiązką pod kocem z kieliszkiem wina co też jest dobre ....
Chciałam podziękować Leszczynowej za kolczyki, które wygrałam w Candy. Życzę wszystkiego dobrego, a w szczególności słońca i dużo weny twórczej. Pozdrawiam :)))

1 komentarz:

  1. Jakie piękne zdjęcia...........:)
    Pozdrawiam i ładnej pogody życzę:)

    OdpowiedzUsuń