niedziela, 24 lipca 2011

Sowiny







































Mam wrażenie, ze w takich miejscach czas stoi w miejscu. Tam nic się nie zmienia od lat. Sowiny, dzielnica obrzeże mojego miasta. Karty historii mówią, że Otton III spotkał się tam z Bolesławem Chrobrym w 1000 r. Ja natomiast kiedyś tam mieszkałam będąc dzieckiem w wieku 4-6 lat potem wróciłam w miejsce mojego urodzenia na Kościelną.Raczej się z tego cieszę. Tamy nie mogłam sfotografować gdyż wylała rzeka, są liczne podtopienia. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających. Houk !

2 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ciekawe zdjęcia. Twoje bardzo mi się podobają. Na swoim blogu tez mam kilka postów z fotografiami. Pozdrawiam i jeśli masz ochotę wpadnij do mojego Zacisza. Pozdrawiam. Ania:)

    OdpowiedzUsuń